Fijne salon en aardige eigenaresse. Ideaal om verschillende behandelingen te combineren. Fijn dat er met juiste en goede producten gewerkt wordt.
Behandeling door Sanne
Ilvy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandelingen en Sanne is ook super
Behandeling door Sanne
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met een sfeer waar je helemaal van tot rust komt en een professionele schoonheidsspecials die meedenkt en persoonlijk advies geeft.
Behandeling door Sanne
Sofie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een fantastische salon! Sanne werkt zeer nauwkeurig en denkt met je mee. Voor de tweede keer geweest voor m’n nagels en de eerste keer gezichtsbehandeling. M’n nagels zien er weer prachtig uit en wát heb ik genoten van m’n gezichtsbehandeling! Helemaal super!
Behandeling door Sanne
Charlotte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne behandelingen gehad, Sanne is vriendelijk en kundig. Absolute aanrader!