Een heel erg mooie thuissalon, met een vriendelijke jongedame. Zij stelt zich professioneel op en is ook gastvrij.
Behandeling door Sanne
Ayesha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad.
Behandeling door Sanne
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ziet er prachtig en rustgevend uit en schoon. Sanne kan je veel vertellen over je huid, ze neemt echt de tijd voor je
Echt een aanrader
Behandeling door Sanne
Nelly•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice place for facial treatments.
Behandeling door Sanne
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tja, ik kwam binnen met een likdoorn. Een half uurtje later liep ik de deur uit zonder pijn. Ik kom daar graag. Ze is vakkundig en haar salon is gezellig, ruim en comfortabel.