Zeer prettige ervaring. Ben heel tevreden over het resultaat. Samye is vriendelijk, klantgericht en professioneel.
Vrouwen knippen
Marja•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen door Samyn, zij heeft mij gewassen en geknipt en ze begreep heel goed wat mijn wensen waren. Mijn haar is in een mooie coupe geknipt. Precies zoals ik het bedoelde! Ik kom hier terug.
Vrouwen knippen
Cobie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst,goede sfeer en vakkundig geknipt.
Mannen knippen
D•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad.(verven uitgroei, knippen, föhnen. Ik ben erg tevreden, ze heeft daarnaast ook goed advies gegeven.
Kleuren - uitgroei
Karin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldige gezichtsbehandeling! Ik ga zeker weer!
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen