Wij werden heel vriendelijk ontvangen en werden heeeeeeeeel goed behandeld. We zijn zeeeeeeeer tevreden. Gaan graag terug ook omdat onze voeten blij zijn.
w.s.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en altijd vriendelijk personeel
a.w.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always professional and do things well!
E.G.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijd genomen voor de behandeling, fijne sfeer, rust en ontspannen. De vragen worden duidelijk beantwoord.
A.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettige behandeling gehad. Mooie producten en een lieve rustige schoonheidsspecialiste die mij helpt. Dit was mijn derde keer en de volgende afspraak ook weer gemaakt.