Lieve dames en weer een super goede behandeling gehad.
D.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always well received and good treatment. Great salon.
E.G.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een nieuw kleurtje op mijn teennagels en er was last minute ook nog tijd voor een pedicure. Heerlijk! Mijn voetjes zijn weer zacht en verzorgd.
Y.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader
Behandeling door Samira•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne Salon met prima ontvangst en doorgesproken wat de wensen waren. Vervolgens na 20 minuten met mooie wenkbrauwen de salon verlaten. Gelijk een afspraak gemaakt voor over 4 weken om weer bij te werken.