Schoon behulpzaam staff. De behandeling is erg duur voor wat je krijgt.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super snelle en pijnloze behandeling! Aanrader!! fijne sfeer en betrokkenheid. mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal on fleek 💕
Behandeling door ikram•Wenkbrauwen - threaden
Marthe•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Really professional and patient with great results. Would definitely recommend.
Behandeling door ikram•Wenkbrauwen - threaden
Gauri•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en fijn!
Behandeling door ikram•Vrouwen harsen - bikinilijn
Magdalena•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geweest en een fijne pedicure behandeling gehad en gellak op mijn teennagels. Heel precies ging ze te werk en ik vond het erg professioneel.