Weet even niet wat Resine is. Maar fijn op korte termijn afspraak en communicatie als het uitloopt.
Goed gevoel bij behandeling
Gellak pedicure
Marina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en nauwkeurig geholpen. Vriendelijk contact
Behandeling door ikram •Vrouwen harsen - benen
Loes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure en de gellak waren fijn, mijn voeten zijn zacht en de gellak zit mooi. Helaas is de lak van de Manicure echt niet mooi gelukt er zitten gekke randjes aan de onderkant en chipjes aan de zijkanten, dit vind ik jammer.
PedicureToon alles…
Nicole•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige gellak, superblij met het resultaat!
Behandeling door ikram •Gellak manicure
Fen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The manicure was quite rushed and the quality was poor