Leek wel een dierentuin, geen aanrader als je allergisch bent.
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
....
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Onder de lamp en op het steunkussen lagen nog resten van het vijlen van de nagels van de vorige klant. Mijn tip zou zijn er nog een doekje overheen te halen voordat de volgende klant gaat zitten.
Kwaliteit van de behandeling was verder top!