Grondig gedaan, meer medische pedicure. Ze gaf aan dat er eerst moest worden behandeld tegen kalknagels en er geen nagellak op kon worden gedaan. Hier mogen we blij mee zijn ook al was het jammer dat we geen leuk kleurtje op onze nagels kregen vlak voor onze strandvakanfie…
Gaby•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon geeft een huiselijke sfeer af. Personeel is vriendelijk en attent. Margarita weet wat zij doet en dat is ook terug te zien in het eindresultaat. Ik heb mn nagels en teennagels laten doen en ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Behandeling door Margaritha
Priya•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi werk!
Maaike•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als ik hier vandaan kom! Mijn nagels worden hier altijd zeer kundig gedaan.