Erg vriendelijk luisterde naar me wensen super kwam al voor me nagels nu ook voor me wimpers
Sabrina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Margaritha
Magda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing professional and great atmosphere! Best gel in the Hague without a doubt.
Behandeling door Margaritha
Ada•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Denisa removed my old eyelashes and though I had not booked my eyebrows she took care of them although It was a very last minute request. She is very sweet and friendly and professional and the salon is beautiful. I definitely recommend her :)
Stephanie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn gezicht voelde na de behandeling niet goed schoongemaakt