Het was prima, maar de pedicure zou iets meer aandacht aan geweid kunnen worden. Er was nog steeds wat eelt etc. Verder was de behandeling erg fijn en relaxend.
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne professionele salon en ook voor de teentjes en de wimpers tot nu toe erg tevreden 👍🏻