Julia is geweldig! Ze werkt heel nauwkeurig en heeft echt aandacht voor je. Ik ga al jaren alleen maar naar haar toe voor mijn wenkbrauwen, waar ik veel complimenten over krijg. Ook haar gezichtsbehandelingen zijn prettig en zorgvuldig. Aanrader!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Elze•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en uitstekende behandeling. Julia weet precies wat je huid nodig heeft en laat je stralend weer naar huis gaan.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mari•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga ondertussen al jaren naar Julia. En ik ben enorm tevreden over hoe zij mijn wenkbrauwen doet zowel de vorm als de verftint. Natuurlijke look en toch verzorgd.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lau•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Julia, ze is attent en professioneel. Ik ga iedere keer de deur uit met prachtige wimpers