Julia is vriendelijk, werkt erg secuur, geeft heerlijke massage in haar fijne salon, aanrader!!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga regelmatig naar Julia. Ik vindt haar zeer professional en vriendelijke. Altijd een fijne ervaring.
Behandeling door Julia•Gezicht threaden
Samantha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling weer gehad, fijne combinatie tussen ontspannings- en bindweefselmassage in het gezicht, heel fijn.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Janet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring om bij Julia mijn wenkbrauwen te laten doen! Heel erg blij met het resultaat, en ze gaf geweldige tips. Ik ga hier zeker naar terug!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Maud•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia luistert naar mijn wensen en kent die inmiddels, elke keer weer blij met het resultaat
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven