Fijne behandeling & goed advies. Julia legt zorgvuldig uit wat ze gaat doen en is een prettig persoon.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Laura•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over Julia en haar vakkundigheid. Daarom blijf ik terug komen.
Behandeling door Julia•Gezicht threaden
Marjolijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was nu mijn tweede keer dat ik bij Julia was maar kan niet anders zeggen dan dat het zo fijn is! Echt zo genieten! Echt een goede en fijne behandeling, een aanrader!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mandy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel tevreden! Professioneel en heel ontspannen
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven