Iedere keer weer ga ik met prachtige wimpers de deur uit, precies zoals ik het wil: heel natuurlijke uitstraling
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Anouk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne, nieuwe locatie! Gelukkig nog steeds dichtbij. Het was weer heel fijn!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Chiara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia bezocht in haar nieuwe salon. Ook hier is alles weer piekfijn in orde. Ik rijd met liefde vanuit Hilversum naar Houten om bij haar een behandeling te krijgen.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Renske•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is vakkundig, zorgvuldig, met een perfecte kwaliteit/prijsverhouding. Ik kom al jaren bij haar voor diverse behandelingen. Benen harsen, wimpers verven, extentions enz
Nog nooit teleurgesteld!
Super blij met haar.