Zo fijn om weer bij Julia te zijn. En nu in haar mooie nieuwe salon. Op prima fietsafstand (van Lunetten/haar eerdere salon). Julia is zo vriendelijk, rustig, grondig/professioneel. Heel fijn!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Brechtje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is een super kundige schoonheidsspecialiste, ik fiets er graag een stukje voor buiten de stad 👌🏻
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Veerle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook nu ze verhuisd is naar Houten is alles perfect in orde. Meer ruimte, hygiëne is prima en Julia blijft Julia. Vriendelijk en goed in haar vak.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
G.I.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ivone•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring in de salon was erg prettig, met veel aandacht voor detail tijdens het epileren van mijn wenkbrauwen. Ik kan deze salon zeker aanraden!