Aangenaam verrast door de gezichtsbehandeling van Julia.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monica•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling
Fijne sfeer
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Lucia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon - Julia doet het met erg veel zorg.
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Astrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is open als t nodig is en stil als t moet. Voelt t super goed aan, en past zich aan aan jouw behoefte. Heel fijn.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Eveline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is een echte professional. Zij heeft mij geholpen om van mijn gerstekorrels af te helpen. Mijn huid ziet er goed uit. Ben erg blij met Julia, ze is gewoon een kanjer.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen