Julia is een echt professional. Ze doet haar werk goed en secuur. Naast het goed doen van haar werk is ze ook erg sociaal en vriendelijk dit maakt dat het hele bezoek aan haar salon een fijne ervaring is!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede gezichtsbehandeling plus wenkbrauwbehandeling en Julia is ook echt heel aardig.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje bij Julia en ga altijd met mooie wenkbrauwen weer naar huis. Julia zorgt voor een natuurlijke uitstraling. Ook is er tijdens de behandeling een fijne en ontspannende sfeer.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Karen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kleine salon aan huis. Al jaren tevreden over de behandeling!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mirthe•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne en ontspannende gezichtsbehandeling gehad.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen