Behandeling door Patricia Moes•Wenkbrauwen - threaden
Mirjam•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Klassieke behandeling
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij dat ik deze salon gevonden heb. Patricia is gastvrij, vriendelijk en goed in haar werk. Ik ben altijd weer blij met het resultaat als mijn wenkbrauwen weer gedaan zijn!
Behandeling door Patricia Moes•Wenkbrauwen - threaden
Natasja•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en schone salon en vriendelijk
Behandeling door Patricia Moes•Wenkbrauwen - threaden
Ellen•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds jaren weer een afspraak bij de schoonheidsspecialiste.
Als deskundig en fijn ervaren en voelde me gelijk thuis. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt!
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen