Ik had een kleine behandeling en nog nooit eerder naar een schoonheidsspecialiste geweest.
Deze had ik ook op aanraadde van iemand vernomen.
Een aardig welkom, gezellig geklets en deskundige antwoorden op mijn vragen gekregen.
Gelijk een vervolg afspraak gemaakt.
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marloes•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer duidelijke uitleg bij een prettige behandeling. Totaal geen haast. Heerlijk relaxed
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tiny•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is een echte aanrader. Uitzonderlijk goed personeel.
Schoon en je voelt je meteen op je gemak.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Patricia Moes•Manicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer een fijne professionele behandeling in een mooie ruimte in een fijne omgeving.
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen