De schoonheidssalon heeft een luxe uitstraling. Renate is warme persoonlijkheid en een deskundig schoonheidsspecialiste. Ik kom er graag terug.
Rita•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer genoten, dit is echt een prachtige salon. Renate laat je even ontsnappen aan de dagelijkse stress en kan zo ontzettend fijn en goed masseren!
kan het iedereen aanraden, ik kan er weer even tegen :-)
Mirjam•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is daar heerlijk. Rustige omgeving en erg fijne behandelingen. Renate is erg professioneel. Ga zeker weer.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige ontvangst en hele goede behandeling. Kreeg advies welke behandeling goed voor mijn huid is. Daarnaast antwoord op mijn vragen over andere huidproblemen.
Patty•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling wenkbrauwen mooi bijgewerkt!
Mooie salon!! Ik kom zeker terug!!