Altijd een feestje. Ben weer vakkundig in de watten gelegd,
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en gezellig!!
Petra •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandeling in een mooie salon. Britt legt rustig uit wat zij doet en geeft waardevolle tips. Ik kom graag terug.
Frenny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de sfeer in de salon prettig, het was netjes en rustig. Britt komt kundig over en weet wat ze doet. Ze geeft uitleg op een duidelijke manier.
Het was ook gezellig doordat er met Britt makkelijk te praten is.
De gezichtsbehandeling was prettig. Ik kom zeker terug!
Simone•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst in de salon geweest. Het was een heerlijke ontspannen gezichtsbehandeling. Britt lag alles goed uit en is gastvrij. Heb alweer een nieuwe afspraak gemaakt.