Ik geef de afspraak een dikke tien! Het zag er binnen mooi en gezellig uit. Britt is heel aardig en de behandeling zelf was heerlijk
Feline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxed en mijn huid is weer winterproof. Mijn favo huidolie is in bestelling en de vervolgafspraak staat gepland. Dan gaan de wenkbrauwen en wimpers met kortingsactie in de kleur! Nog nooit gedaan maar bij Brit durf ik het wel aan👌
Anke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijkheid om zo verwend te worden jou met de schoonheidsbehandeling.
Anneke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad ben nu helemaal klaar voor de feestdagen.
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Britt is deskundig en heeft veel kennis. Daarnaast maakt ze het gezellig waardoor je je snel op je gemak voelt