Supervriendelijke behandeling gehad. Mijn nagels zien er prachtig uit.
Behandeling door Pegah•Gellak pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super fijn en altijd prachtige nagels voor meerdere weken ( na 2-3 weken ga je de uitgroei van je nagels zien, maar de nagellak blijft mooi)
Behandeling door Pegah•Gellak manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd tevreden weg!
Behandeling door Pegah•Gezicht threaden
Sam•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Pegah is echt een knaller! Heel attent, en zeer kundig. Ze werkt snel en accuraat en bekijkt wat bij je past. Ik kwam prachtig de salon weer uit. Zal zeker nog vaak terugkomen!
Behandeling door Pegah•
Wimper permanentToon alles…
Kim•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nahid is ‘n echte vak vrouw!!!
Behandeling door Nahid•Facials / Gezichtsbehandelingen