De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2615 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Kom hier nu al ruim een jaar voor mijn wenkbrauwen (epileren + kleuren) en ben zeer tevreden. Heb een blanke huid en wil niet te opzichtige wenkbrauwen en hier wordt goed gehoor aangegeven middels henna.
Altijd kom je in een warm bad als je naar binnenkomt en gaat tevreden weer naar huis
Goed en snel , en heel vriendelijk.
Hele mooie salon, met goede inrichting, ontspannen en voelt als thuiskomen. Professioneel personeel met een prachtige manicure als resultaat :)
Highly recommend this place. I am very satisfied with the result. Personnel is friendly and well qualified