Kom hier nu al ruim een jaar voor mijn wenkbrauwen (epileren + kleuren) en ben zeer tevreden. Heb een blanke huid en wil niet te opzichtige wenkbrauwen en hier wordt goed gehoor aangegeven middels henna.
Behandeling door Pegah•Gezicht threaden
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd kom je in een warm bad als je naar binnenkomt en gaat tevreden weer naar huis
Behandeling door Nahid•Gezicht threaden
marleen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en snel , en heel vriendelijk.
Behandeling door Pegah•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie salon, met goede inrichting, ontspannen en voelt als thuiskomen.
Professioneel personeel met een prachtige manicure als resultaat :)
Manicure
Ellen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Highly recommend this place. I am very satisfied with the result. Personnel is friendly and well qualified