Nahid heeft mij zeer vakkundig geholpen.
Zij is heel spontaan.
Ik heb bovenlip en gezicht onthaard met touwtjestechniek. Wenkbrauwen gemodelleerd en geverfd
Ben uiterst tevreden over het resultaat
Behandeling door Nahid•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly environment and very good service
Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lief en professioneel geholpen! Je kan echt merken dat ze ervaring heeft en is daarnaast ook nog eens super lief
Pedicure
Lilian•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij waren zeer gastvrij en amicaal. Helaas lagen de nagels van de vorige klant nog op de behandel tafel.