Ik kom hier heel graag! Echt top kwaliteit en warm ontvangst.
Behandeling door Pegah•
Gezicht threadenToon alles…
Moria•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig en kwaliteit!!
Behandeling door Pegah•Manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na verschillende teleurstellingen bij andere salons wisten Nahid en Pega direct wat ik nodig had en met super resultaat! En dat op een hele lieve, professionele manier. Ze hoefde maar naar mijn gezicht te kijken en wisten meteen wat het beste vond staan. Geweldig want ik had zelf geen idee! Ik ben fan!
Behandeling door Nahid•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De eerste keer in de salon, wat een fijne plek en wat een prachtige behandeling. Mijn voeten en nagels zijn nog nooit zo goed en mooi behandeld! Dankjewel en tot de volgende keer!
Manicure
Maja•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een feest om hier te komen. Gezellig en professioneel