De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2617 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne mensen, fijne sfeer, professioneel.
Heel goed geholpen. Zeer vriendelijk maar ook prettig advies. Kom zeker terug.
Peggah en haar moeder zijn geweldig! Altijd een warm welkom en altijd met fantastische wenkbrauwen de deur uit :)
Fijne behandeling, Nahid heeft aandacht voor je. Werkt snel/grondig maar geeft je wel de rust tijdens de maskers e.d.
Wenkbrauwen weer vol mooi en strak en kwam voor manicure maar blij dat ze me ook heeft aangeraden om de gellak te nemen!!