Wenkbrauwen weer vol mooi en strak en kwam voor manicure maar blij dat ze me ook heeft aangeraden om de gellak te nemen!!
Behandeling door Pegah•
ManicureToon alles…
Sarie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig,super vriendelijk en professioneel
Behandeling door Nahid•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My experience in this salon was excellent. I really liked the results, better than I could expect!. They treated me super nicely and I would repeat for sure. Good experience! ☺️
Gellak manicure
Marta•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Goeie sfeer. Kom er graag.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het advies van Soraya om mijn wenkbrauwen te verven met henna. Heel blij met het eindresultaat! Dankjewel x