Wat een fantastisch eindresultaat van mijn PMU wenkbrauwen weer! 1,5 jaar geleden al en nu ook weer met deze touch-up. "Perfectie bestaat niet" zeggen ze, maar Burçins werk komt toch wel heeeeel dichtbij. Ontzettend blij mee!
Behandeling door Burcin•Permanente make-up (pmu)
Esmée•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden met mijn wenkbrauwbehandeling! Professioneel personeel dat echt om je geeft. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie look!
Behandeling door Burcin•Wenkbrauwen - threaden
Yasmina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Topper ♥️
Debbie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, professioneel, keurige touch up uitgevoerd! Super blij met het resultaat. En Sen? She is a beautiful soul!
Johanna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, very friendly and nice location. Very central and meticulous work