Heel tevreden met mijn wenkbrauwen! De salon was schoon en lekker warm, wat fijn was met het koude weer buiten. Ze werkte deskundig en professioneel, en het resultaat is super. Zeker een aanrader!
Behandeling door Burcin•Wenkbrauwen - threaden
Nadia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben een aantal keer bij sen’s perfection geweest voor een wimperlift en elke keer ga ik super tevreden naar huis! Ik raad burcin aan al mijn vriendinnen aan.
Behandeling door Burcin•Wimperlifting
Gymar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend tevreden met deze laserbehandeling! Al na de eerste sessie zag ik veel meer resultaat dan ik had verwacht. De behandeling was niet alleen super effectief, maar ook een stuk minder pijnlijk dan andere apparaten die ik eerder heb geprobeerd. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding echt top. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een hoogwaardige en betaalbare laserbehandeling!
Faris•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad Sensperfection iedereen aan! Al jaren een trouwe klant, eigenaresse is echt vakkundig en ook nog eens heel gezellig!
K•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was heerlijk als afsluiting, na een werkdag. Warmtedeken, stilte én echt even bijkomen! Waardeerde het enorm dat Burcin dit momentje voor jezelf ook écht toelaat. Dat doet ze écht goed Ben andere stylisten gewend, die aan de lopende band door kletsen.. Daar zit ik niet altijd op te wachten!