Ik kom al jaren bij Carlos , had een keratine behandeling voor mijn ma ingepland , mijn moeder was onder de indruk van zijn zaak , mooi klasse schoon goede locatie maar ondanks dat hij kundig is in zijn vak , wat is hij toch een lieve man ,stelt je gerust geeft je vertrouwen .
Styling door Carlos•Keratinebehandeling
Antonia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je krijgt echt de tijd en aandacht voor je haar die er nodig is.
Styling door Carlos•Mannen kleuren
MICHAEL•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn mooie gestylde haar, Carlos is heel goed in zijn vak. Mooie zaak en goede sfeer, kom zeker terug!
Styling door Carlos•Föhnen / Stylen
Zenzi•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Xavier weet wat hij doet en wat hij doet doet hij goed!
M'n was gewassen maar er zat een dagcrème in, gewoon even opnieuw gewassen zodat de knipbeurt 't best tot zijn recht kwam, zonder meerkosten.
Tevreden en terugkerende klant!