Zoals altijd top resultaat! Goede service en zorgvuldig behandeld!
Styling door Carlos•Vrouwen knippen
Var•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ik wilde een bepaalde kleur hebben en heb dit aangegeven met foto's. Uiteindelijk was het niet die kleur en zie ik niet super veel verschil in mn haar.
Styling door Carlos•Kleuren - volledig
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima. Ga al jaren naar deze salon bij Xavier. Prima service en altijd keurig geknipt.
Mannen knippen
Jesse•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geknipt!
Styling door Carlos•Mannen knippen
Romano•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Haren geknipt bij Carlos, ben helemaal tevreden! En raad hem iedereen aan die op zoek is naar een goede kapper, die verstand heeft van zijn werk en het met plezier doet!