Loyaliteit ontstaat als bedrijven hun eerlijke mening geven en niet de duurste behandeling uit mensen willen trekken. Daarbij is het altijd gezellig en voel ik me erg op mijn gemak. Fijn!
Janne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel weer voor vandaag en jou vakkundig advies en kunde! Tot de volgende keer! Gr Marieke
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer een super fijne ervaring!
Cathleen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg en prima resultaat.
Carin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu voor de tweede keer geweest en het resultaat wordt alleen maar beter. Ben er zeer blij mee