De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
336 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Intakegesprek was heel duidelijk en oprecht. Behandeling ook heel zorgvuldig en netjes. Dus blij mee! Groet Kees.
Er werd echt de tijd genomen voor advies en behandeling!
Heel goed. Duidelijke uitleg, goed overleg en zeer professioneel werk. Heel blij mee.
Professionele salon, eerlijk en duidelijk advies. Blij met het resultaat, ik heb weer een frisse uitstraling!
Vandaag was ik voor het eerst bij jullie, en ik ben heel tevreden . Ik kom zeker terug, dat zegt al genoeg 🫠 Bedankt
32
1
32
33
34
52
34