Hele fijne salon om te komen met lieve en leuke mensen! (;
Behandeling door Anne•Wenkbrauwen - threaden
Frederique•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben vaker bij Senza geweest, maar dit was mijn eerste keer gellak. En voor mij ook de laatste keer. Ik vind dat ze mijn nagels niet mooi heeft gelakt, ook ging ik weg met nog restjes lak op m’n vingers. Daarnaast vielen er veel waterdruppels uit de airco boven mij op mijn tas, waardoor ik mijn stoel moest verschuiven en niet meer lekker zat. Rana kon daar niets aan doen, maar daardoor is mijn algehele ervaring niet zo positief
Behandeling door Rana•Gellak manicure
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Amazing like always
Behandeling door Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Wimperextensions