Noa was echt ontzettend goed. Ze heeft in no time fantastisch werk afgeleverd. Ze gaf goed advies qua kleur en wat bij mij outfit en mijn huidtype. En inderdaad het staat werkelijk fantastisch.
Behandeling door Noa•Nagelversteviging
Gaby•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers niet gekleurd genoeg, zie nauwelijks verschil
Wenkbrauwen - threaden
christien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vakkundig en heel fijn.
Behandeling door Natalie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Herma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspanning ten top!
Behandeling door Natalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Jacqueline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne plek, rustgevend en het personeel is heel erg vriendelijk en meedenkend. Alles zoals jij het wilt en een heel fijn gedaan