Heerlijk oprechte salon super professioneel lieve medewerkers gezellig kom e er graag 🥰
Bindweefselmassage
Bernarda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren klant en nog steeds zeer tevreden!
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elizabeth•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk is Natalie altijd zeer ervaren en fijn om langs te gaan.
Behandeling door Natalie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Herma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb me voor het eerst laten opmaken door Nadya, die normaal mijn (geweldige) schoonheidsspecialist is. Het resultaat was (niet verbaasd) fenomenaal! Veel complimenten gehad. Nadya rocks!
Behandeling door Anne•Make-up
Daphne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Is gewoon een zaak snel geholpen en altijd vriendelijk