Al bij binnenkomst word je blij van de vriendelijke mensen en het heerlijk ruikende en frisse vertrek. Bij binnenkomst in de ruimte waar de behandeling wordt gegeven, ervaar je meteen een ontspanning en rust.
Medische pedicureToon alles…
Miranda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Noor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne, ben heel blij.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Steffy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling zeer kundig en een fantastische massage. Ik heb mijn volgende behandeling bij Valerie al weer geboekt.