Hele fijne, professionele salon met goede behandelingen en prijs/kwaliteit verhouding.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Leonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie schone salon met leuke meiden !!
Altijd vriendelijk geholpen
Ontspanningsmassage
Bibi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon
Behandeling door Anne•Micro Needling
Isabelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best facial I had after almost 3 years of researcg arohnd Weesp! I had almost giving up! Also Dermalogica products never disappoint, I recommend :)