Heerlijke ontspannen behandeling, echter heb ik het in de ontspanning koud gehad. Volgende dag waren mijn ogen opgezwollen.
Behandeling door Natalie•Anti-aging facial
C G•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt fantastisch behandelt,en er wordt goede advies gegeven.Nadya heeft erg veel ervaring en is erg aardig en vriendelijk Mijn gezicht ziet er sinds ik hier kom heel erg goed uit. Ik verheug me al weer op de volgende behandeling.Een aanrader voor iedereen om naar deze salon te gaan.
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hilde•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel aandacht voor de behandeling!
Gellak pedicureToon alles…
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid voelt heerlijk aan, na de behandeling. De massage is heerlijk.Tot de volgende behandeling.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bertie Bode•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Natalie, en het is altijd goed!
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen