Britt heeft mijn wenkbrauwen echt perfect gedaan! Ik ben super blij met de vorm en lengte van de haartjes. Ook mijn wimpers zijn super mooi geverfd en gelift!
Wimper permanentToon alles…
Charlotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen.
Gellak manicure
Gayle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadya weet wat ze doet, is heel vriendelijk en rustgevend.
Praat wel maar zeker niet te veel maar op de juiste momenten.
Geeft goed advies
Je voelt je echt gezien en heerlijk ontspannen.
Kortom, een hele dikke aanrader!,,
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijn salon
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen