Heerlijke behandeling, prachtige salon. Alleen wenkbrauwen epileren/moduleren (haartjes veel korter maken) laat te wensen over.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Francoise•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadya is een enorme schat, attent, betrokken, super grondig en vakkundig. Ze haalde alles uit de 90 minuten die ik had geboekt. Zat vol goede tips ook. Ik zweefde ontspannen en prachtig naar buiten.
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Daphne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling met ANG skincare gehad, ontspannen, wenkbrauwen weer in shape en met een lekkere nek & gezichtsmassage!
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sabine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooie wenkbrauwen bij Nadya!!
Behandeling door Anne•Wenkbrauwen - threaden
Yvette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie ruimtes en een hele fijne sfeer. Goed geholpen.