Innerlijke en uiterlijke ontspanning bij het klantvriendelijke en professionele team van Senza 🧡
Behandeling door Natalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Martine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste salon van het Gooi. Al jaren, en al jaren handhaven ze dit topniveau. Fijne sfeer ook, maar het gaat vooral om de behandeling. En die was wederom fantastisch.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Daphne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn!
Behandeling door Anne•Wenkbrauwen - threaden
Sophie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Britt is een lieve meid.
Nagelversteviging
Carola•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn dat het nog kon ondanks vakanties! Vakkundig werd de Biab verwijderd door Iluvia en daarna door andere collega de shellak erop gedaan.
Weer blij mee 👍🏼