Ik kijk altijd uit naar mijn behandeling bij Natalie, en een fijne en mooie locatie.
Behandeling door Natalie•Acnébehandeling
Manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om daar te zijn!
Behandeling door Natalie•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie praktijk, heel vriendelijk personeel. Ben heel goed geholpen. Superblij!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Natali•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is een aanrader!
Natalie heeft met veel aandacht en professionaliteit mijn microblading uitgevoerd. Ben erg blij met het resultaat!
Carolina is ervaren in het geven van nek, schoudermassages.
Beide dames zijn ook prettig in de omgang, kom er nu met regelmaat terug!