Het is iedere keer weer een fijne ervaring bij Senza.
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service
Acnébehandeling
Bibi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met Natalie. Zij is professioneel en persoonlijk!
Behandeling door Natalie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Herma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon 👍🏻
Behandeling door Natalie•Vrouwen harsen
Richard•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat was heel mooi, en er werd door de behandeling heen gecontroleerd of alles nog goed ging en dat je comfortabel was. De sfeer in de salon was ook heel leuk en relaxend.