Dit was mijn eerste keer in de salon ik kreeg een warm welkom super vriendelijk personeel. Ik werd geholpen door Mia wat een leuke meid! Zeker een aanrader om een bezoekje te brengen aan de HD Colorhouse
Föhnen / Stylen
Rox•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super leuke salon waar ze echt om jou geven en je haar! Love the vibes 2!!
Styling door Dilan•Kleuren - uitgroei
Maureen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste salon van Nederland
Styling door Shah•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een krullenkapper waarbij ik resultaat zie. Goede voorlichting en biedt ook nazorg.
Styling door Dilan•Krullen-knippen
Anna•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging voor een transformatie. Er werd goed naar me geluisterd en ze gaven een realistisch antwoord van de mogelijkheden. Ik vond het leuk dat er goed werd samengewerkt door de verschillende teamleden. Ik ben super tevreden over het eindresultaat.