My hair salon of choice. I love it. The vibe, music, and most of all, their expertise makes it great. Mia always takes care of my hair's health and style :)
Kleuren - uitgroei
Paloma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer. Bij binnenkomst geweldige ontvangst. Er wordt naar je geluisterd, je voelt je meteen heel comfortabel. Ben super tevreden!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Naomi Cildir•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste Haararchitecten
Styling door Shah•Mannen knippen
Moh•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Will definitely go back
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is erg gezellig in de salon en iedereen is erg aardig, zorgzaam en deskundig. Kortom een salon waar je je zeker op je gemak gaat voelen.