Ik ga niet voor mijn plezier naar de kapper. Maar bij deze kapper heb je een fijne ervaring. Het is een goed team en de sfeer is heel prettig. Ze helpen elkaar en zijn bijzonder vriendelijk en geven veel aandacht aan de klanten. Bovendien ben ik heel erg tevreden over het resultaat. Echt een aanrader!!
Styling door Aleyna•Highlights - half hoofd
ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dilan is een aanrader!!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
mn haar is echt te mooi !
Kleuren - volledig
Noah•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een kapper die de tijd neemt om zijn volle aandacht te richten op de ervaring en resultaat. Tijdens een gesprek worden voornamelijk je beroep, sterrenbeeld en karakter besproken. Hierop baseert Shah o.a. het ontwerp van je haar. Zaak met veel energie, enthousiasme en gastvrijheid. Moderne jonge dames in dienst die hard werken. De cappuccino is overigens ook erg lekker ;). Kortom, een aanrader wegens het resultaat en sfeer.