Ben weer fresh voor de zomer, jammer dat het weer in Nederland dan weer koud moet worden.
Styling door Dilan•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer zeer tevreden de deur uit gegaan! Je wilt het liefst elke week heen voor de lieve mensen en omdat je haar perfect word gemaakt
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Esther•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Shah.....je bent de beste...elke keer weer een andere twist aan mijn haarkleur....love it....and love you all!!! Good vibes only 💗
Styling door Shah•Mannen kleuren
charlotte•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een kleine zoektocht als je een nieuwe kapper zoekt. Maar ik viel met mijn neus in de boter. Aan deze leuke mensen vertrouw ik mijn haar wel toe en kom ik dus vaker terug! Zoektocht geslaagd!